دانلودیها | دانلود نرم افزار , برنامه و بازی اندروید

آنچه شما درباره خود فكرمی كنید، بسیار مهمتر از اندیشه هایی است كه دیگران درباره شما دارند.

مطالب محبوب این ماه

برترین بازی های سال 2022 از نگاه پارسی دانلود

  • بازدید: 135238 بازدید
  • دسته: موبایل
  • دیدگاه‌ها برای برترین بازی های سال 2022 از نگاه پارسی دانلود بسته هستند

پارسی دانلود یکی از برترین سایت های ایرانی میباشد که در زمینه های مختلف فعالیت دارد. پشتیبانی از سبک های مختلف در زمینه بازی کامپیوتر سبب شده است تا کاربرانی که بدنبال بازی های مختلف هستند دست خالی از این سایت بیرون نروند که بطور مثال میتوان به: بازی اکشن کامپیوتر اشاره داشت که بیش از هزار مطلب محبوب این سبک در سایت قرار گرفته است که تمامی بازی های موجود با ترافیک نیم بهاء محاسبه خواهند شد. از اصلی ترین بازی های این سبک که به تازگی عرضه شده اند میتوان به: Call of Duty: Vanguard و Far Cry 6 و FIFA 2022 اشاره داشت که بدون شک از بمب های خبری سال 2022 خواهند بود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

Call-of-Duty-Vanguard

دانلود بازی کال اف دیوتی ونگارد Call of Duty: Vanguard به عنوان جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب ندای وظیفه (Call of Duty) برای انتشار در تاریخ 5 نوامبر 2021 برنامه ریزی شده است. این بازی هم اکنون در استودیوی Sledgehammer Games مراحل ساخت خود را پشت سر می گذارد.

بازی کال اف دیوتی ونگارد آخرین نسخه از این گیم خواهد بود که براساس جنگ جهانی دوم آغاز خواهد شد و در طول مراحل بازی با بخش های جدیدی رو به رو خواهید شد که نمونه آن در سایر نسخه های این بازی دیده نشده است. همچنین بهبود عملکرد گیم پلی میتواند شمارا برای ساعات طولانی تری سرگرم نماید.

فارکرای را میتوان یکی از محبوب ترین بازیهای اکشن و نیمه جهان باز دانست که طرفداران بسیاری را دارا میباشد که در این نسخه میتوانید با یک بازی کاملا جدید رو به رو شوید و از ان لذت ببرید. دانلود بازی فارکرای 6 – Far Cry 6 که در سبک های اکشن, ماجراجویی و جهان باز می باشد توسط کمپانی Ubisoft Toronto طراحی و ناشر آن Ubisoft می باشد. بلعخره بعد از مدت ها انتظار طرفداران و بازیکنان میتوانند نسخه جدید از سری بازی های فوق العاده Far Cry را تجربه کنند که در نوع خود یکی از بهترین نسخه ها از سری بازی های فارکرای خواهد بود.

Farcry6

شاید امروزه این سوال برای شما نیز پیش بیاید که دانلود بازی از کدام سایت ها بصورت نیم بهاء محاسبه میشود. در واقع باید بدانید که سایت های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که پارسی دانلود یکی از قدیمی و محبوب ترین ها در این عرصه بوده است که طی این سال ها کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نموده است. اگر شما خود را بعنوان یک گیمر قبول دارید باید در زمینه بازی های کامپیوتری اطلاعات دقیقی را داشته باشید که خوشبختانه پارسی دی ال روزانه مطالب جدیدی را در این زمینه انتشار میدهد.

فیفا 22 براساس آخرین اطلاعاتی که در سایت سازنده قرار گرفته است در تاریخ 5 مهر 1400 عرضه خواهد شد که به محض انتشار میتوانید نسخه رسمی و تست شده بازی را از پارسی دانلود دریافت کنید. دانلود بازی فیفا 22 – FIFA 22 عنوانی محبوب و فوق العاده که در سبک ورزشی می باشد توسط کمپانی EA Sport طراحی و ناشر آن Electronic Arts می باشد. توضیحاتی که در متن قبل مشاهده کردید مربوط به سه بازی نامبرده میباشد که بدون شک در آینده ای نه چندان دور از آنها اطلاعات بهتری را دریافت خواهید نمود. پارسی دانلود با عنوان دانلود بازی متفاوت برای کامپیوتر در میهن گیم نیز مورد بررسی قرار گرفته است که برای مشاهده اطلاعات مربوط به بازیها میتوانید روی عبارات بولد شده کلیک نمایید. ناگفته نماند که پارسی دانلود در سایر زمینه ها مانند انیمیشن و نرم افزار و اندروید نیز فعالیت دارد.

FIFA22


 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.